+ 1
Inlägg: 1366960
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Ambroo: Jag vidhåller att Torp inte är en back jag gillar-löjligt? Kanske. Jag säger utan omsvep JA TACK till Andreas Falk och Sundh.
Torp blir bra. Ung, tung och betydligt bättre på att städa än Skogs. Det är honom han ersätter. Två tunga pjäser på det här+ett klartecken från Sebbe och det ser bra ut på backsidan. Sen är jag med JB om att Falk och Sundh gärna får gå samma väg.