1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614807 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1366959

Sv: Silly Season 11/12
Johnny Bravo: Jaha. Nu när Torp är klar får jag motstridigt säga välkommen till TIMRÅ IK.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12
Tikinmyheart: ok då....jag med....Välkommen Nichlas....!1

Får väl skylla min uppfattning på att han var ung o dum förra säsongen....

Sv: Silly Season 11/12
Tikinmyheart: Att hälsa motstridigt välkommen känns lite fjantigt. Men visst har du rätt att inte gilla honom. Jag tror dock att du kommer att bli överraskad. Sen ser jag honom som sagt som Skogs ersättare och bara det är +1.

Sv: Silly Season 11/12
Tikinmyheart: Löjligt.

Torp blir bra. Ung, tung och betydligt bättre på att städa än Skogs. Det är honom han ersätter. Två tunga pjäser på det här+ett klartecken från Sebbe och det ser bra ut på backsidan. Sen är jag med JB om att Falk och Sundh gärna får gå samma väg.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.