1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614823 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1366967

Sv: Silly Season 11/12
Johnny Bravo: Falk håller jag som förstealternativ vad gäller 'stabil center med defensiva/BP-kvaliteter'. Därefter Gabbe. Och sen Da Baker, förutsatt att han är billig och det finns en plan för hur han ska komma tebaks i gott slag.
Att han småpinkat på Timrå i samband med att han drog till Timrå trodde jag inte var sådant vi skulle väga in. Jag menar, vi har ju Storskvättarn själv som assisterande sportchef numer. Allt glömt, allt förlåtet!

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12
Bragd-Birger: Ja du har en poäng i det :)

Men jag är inte förtjust om Bagarn kommer tillbaka, det är bara det.
Men det är ju vad jag tycker o jag går inte bananas för att andra tycker nåt annat. Snarare tvärtom...... att det är kul.
Det visar bara på engangemang o åsikter som kan vara till Timrå IK:s bästa.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.