+ 1
Inlägg: 1366967
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Bragd-Birger: Ja du har en poäng i det :)
Men jag är inte förtjust om Bagarn kommer tillbaka, det är bara det.
Men det är ju vad jag tycker o jag går inte bananas för att andra tycker nåt annat. Snarare tvärtom...... att det är kul.
Det visar bara på engangemang o åsikter som kan vara till Timrå IK:s bästa.
Men jag är inte förtjust om Bagarn kommer tillbaka, det är bara det.
Men det är ju vad jag tycker o jag går inte bananas för att andra tycker nåt annat. Snarare tvärtom...... att det är kul.
Det visar bara på engangemang o åsikter som kan vara till Timrå IK:s bästa.
+ 1
Att han småpinkat på Timrå i samband med att han drog till Timrå trodde jag inte var sådant vi skulle väga in. Jag menar, vi har ju Storskvättarn själv som assisterande sportchef numer. Allt glömt, allt förlåtet!