+ 2
Inlägg: 1366956
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Johnny Bravo: Falk håller jag som förstealternativ vad gäller 'stabil center med defensiva/BP-kvaliteter'. Därefter Gabbe. Och sen Da Baker, förutsatt att han är billig och det finns en plan för hur han ska komma tebaks i gott slag.
Att han småpinkat på Timrå i samband med att han drog till Timrå trodde jag inte var sådant vi skulle väga in. Jag menar, vi har ju Storskvättarn själv som assisterande sportchef numer. Allt glömt, allt förlåtet!
Att han småpinkat på Timrå i samband med att han drog till Timrå trodde jag inte var sådant vi skulle väga in. Jag menar, vi har ju Storskvättarn själv som assisterande sportchef numer. Allt glömt, allt förlåtet!
+ 1
Sv: Silly Season 11/12
Johnny Bravo: Jaha. Nu när Torp är klar får jag motstridigt säga välkommen till TIMRÅ IK.
Välkommen Torp!