Inlägg: 1367326
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Ska vi sänka lönebudgeten med hela 20% så är ju det bara tragiskt att Hirso och Murley blir kvar. Jag tror inte ett skit på att dessa kommer att bli särskilt mycket bättre nästa säsong.
+ 2
Sv: Silly Season 11/12
Ambroo: Ja Det tänkte jag oxå på men jag orkade inte skriva allt när lär visste att Det snart skulle länkas.
Vi har väl ganska många defensiva backar nu redan?
Vi har väl ganska många defensiva backar nu redan?
Visst, men om vi ska kunna plocka en par placeringar så behövs det även en offensiv päpä-back.