Kattgubben: Gissa varför...han ligger ju sked med Foppa :-). Men jag hoppas ändå att MoDo klarar sig kvar. Det är alldeles för kul med derbyn för att de ska åka ur
Timrå Icon: Klart det är därför! Jag ställer mig lite nyfiken till hur många tillskyndare av 14-lag-till-elitserien-NUUUU-linjen som hade trätt fram om Timrå hade varit i MoDos sits.
Jag vill också ha dem kvar trots allt, på rent egoistiska grunder - och för att det förmodligen är bra för Timrå, givetvis :)
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.