Inlägg: 1370262
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Ja inte hade då Wennerholm stått upp för oss iallafall ;-). Han måste fått en kall burgare och varm öl här någon gång så bitter som han är
Sv: Apropå nånting...
Jag tycker faktiskt att de skall åka ur, det är våran tur nu..
Sen tror jag faktiskt att det inte missgynnar Timrå så värst mycket, jag tror faktiskt intresset för klubben kommer stiga istället, dock så kommer det inte vara fullsatt de 2 eller 3 matcherna som vi möts, men jag tror publiksnittet ändå kommer stiga.
Sen tror jag faktiskt att det inte missgynnar Timrå så värst mycket, jag tror faktiskt intresset för klubben kommer stiga istället, dock så kommer det inte vara fullsatt de 2 eller 3 matcherna som vi möts, men jag tror publiksnittet ändå kommer stiga.
+ 1
Jag vill också ha dem kvar trots allt, på rent egoistiska grunder - och för att det förmodligen är bra för Timrå, givetvis :)