Inlägg: 1374410
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
MB: Nu kan man väl gissa att nubben drar i trådarna så det är ju ingen fullständig katastrof. Man får väl nöja sig med att konstatera att det bara är beklagligt att linkan finns med i bilden.
Något mer än en kvartsfinal bör nog inte finnas i planerna heller. Speciellt inte nu då man ska snåla sig igenom dom dåliga ekonomiska resultaten.
Något mer än en kvartsfinal bör nog inte finnas i planerna heller. Speciellt inte nu då man ska snåla sig igenom dom dåliga ekonomiska resultaten.
Men så har ju Markus levt i en überproffisionellt värld där bara resultat räknas i decennier och agerar därefter. Alltså vi har ju en dirre som hade en tre års-plan med SM-final som skulle kommit för några år sen, man har inte hört ett skit om det och ingen har kritiserat det heller. Så i Timrå är det safe att jobba.
Alla är tydligen glada att bara få vara med i ES, finns egentligen inga realistiska mål, delta i slutspel kanske men inte så mycket mer än en kvartsfinal finns väl inte i planerna.
Redigerad kommentar