1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1374413

Sv: Silly Season 11/12
MB: Nu kan man väl gissa att nubben drar i trådarna så det är ju ingen fullständig katastrof. Man får väl nöja sig med att konstatera att det bara är beklagligt att linkan finns med i bilden.

Något mer än en kvartsfinal bör nog inte finnas i planerna heller. Speciellt inte nu då man ska snåla sig igenom dom dåliga ekonomiska resultaten.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 11/12
Olle: Nu när det ska skäras 20% på spelarlönerna är det väl ok, men det jag menar är ju dirrens tre års plan som toksprack men alla är safe ändå innan allt budgetskärande.

Ja förhoppningsvis är Nubben bakom allt och brun-utan-sol bara sk officiell språkrör ang värvningarna och in-officell Gatoradeblandare för att avlasta Huss.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.