Inlägg: 1374938
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Mackelito: Som det ser ut nu så får man hoppas att dom bygger ett Lag.
Med betoning på.... LAG.
Vi får hoppas att det kommer in mer spets o nån klippa bakåt.
Med betoning på.... LAG.
Vi får hoppas att det kommer in mer spets o nån klippa bakåt.
Och då heter ersättaren Johan Andersson och fick inte förlängt av AIK ?
Ojojoj ...