Inlägg: 1374941
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Tänk OM Lander väljer att stanna. Vilken helt annat lag det blir.
Nu är det ju tydligen inte särskilt troligt men jag hoppas ändå jag.
KOMMANDO NAIV. (Det är jag)
Tänk vad EN spelare kan betyda för ett helt lags förutsättningar.
Utan Lander i år så hade vi spelat i AS.
Helt övertygad.
O med honom i laget nästa år........ ja inte blir det KS i allafall den saken är säker.
Nu är det ju tydligen inte särskilt troligt men jag hoppas ändå jag.
KOMMANDO NAIV. (Det är jag)
Tänk vad EN spelare kan betyda för ett helt lags förutsättningar.
Utan Lander i år så hade vi spelat i AS.
Helt övertygad.
O med honom i laget nästa år........ ja inte blir det KS i allafall den saken är säker.
+ 2
Med betoning på.... LAG.
Vi får hoppas att det kommer in mer spets o nån klippa bakåt.