Johnny Bravo: Fruktansvärt trist och livlös hockey. Det slog mig just att jag aldrig skulle vara avundsjuk på en fbk-supporter. Om man förväntar sig att ta sm-guld varje år så har ju den där kärleken för sporten redan dött ut. Det är ingen prestige att ta guld i FBK's färger, det finns ingen ohejdbar glädje i deras ansikten.
Känslan av att något omöjligt precis hänt, kommer aldrig kunna skådas hos någon som bär deras färger.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Känslan av att något omöjligt precis hänt, kommer aldrig kunna skådas hos någon som bär deras färger.