1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1375246

Sv: SM-slutspelet
Simmalugnt: Det här måste väl vara den sämsta finalserien på mannaminne?
FBK får sitt 9:e Guld. Man vill ju bara spy.

Svarskommentarer

Sv: SM-slutspelet

Johnny Bravo:
Vadå spy?

Dom har ju jobbat målmedvetet för att nå dit. Vad har TIK gjort i stället?

Jo dom släpar så sjukt mycket med sina pensionssinättningar att man byggt upp ett skuldberg som äter upp framtida intäkter som man hade kunnat lägga på framtida spelarlöner i stället för att betala av redan spelade matcher.

Grattis FBK, 


Sv: SM-slutspelet
Johnny Bravo: Fruktansvärt trist och livlös hockey. Det slog mig just att jag aldrig skulle vara avundsjuk på en fbk-supporter. Om man förväntar sig att ta sm-guld varje år så har ju den där kärleken för sporten redan dött ut. Det är ingen prestige att ta guld i FBK's färger, det finns ingen ohejdbar glädje i deras ansikten.

Känslan av att något omöjligt precis hänt, kommer aldrig kunna skådas hos någon som bär deras färger.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer