1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1375305

Sv: SM-slutspelet

Johnny Bravo:
Vadå spy?

Dom har ju jobbat målmedvetet för att nå dit. Vad har TIK gjort i stället?

Jo dom släpar så sjukt mycket med sina pensionssinättningar att man byggt upp ett skuldberg som äter upp framtida intäkter som man hade kunnat lägga på framtida spelarlöner i stället för att betala av redan spelade matcher.

Grattis FBK, 


Svarskommentarer

Sv: SM-slutspelet
Per HApps: Nu verkar i a f föreningen inse allvaret och gå tebaks till basic. Det har som bekant varit skuldfälle-varning på det ekonomiska lättsinne man uppvisat sedan sisådär 2007. Största shop-til-you-drop-förespråkaren då är dock åter i föreningen. Låt oss hoppas att hans köpesug blev övermättat under frölundaperioden.

Sv: SM-slutspelet
Per HApps: Det vet jag mycket väl o det kan jag väl spy på oxå.
Om jag har nått kvar.

edit: Jo, det har jag nog.

Redigerad kommentar


Sv: SM-slutspelet
Blizzard: Alla har ju känt till att Lehtonen spelat skadad, och han spelade med bruten fotled och hade inte tränat på 1 månad, han kunde inte göra sig själv rättvisa i slutspelet, men han ställde upp endå.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer