Johnny Bravo: Fast, om han inte är med i genrepet så borde det väl antyda lite på att han inte är med i VM också? Men, jag måste säga att jag unnar honom både VM och NHL, han är värd det.
Inlägg: 1375654
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
ersson: Jag unnar Lander det mesta. Men inte just nu. Vi är i nystartsgroparna och under en rekonstruktion. Då får inte det bästa vi har lämna in. NEJ ANTON SKALL STANNA!
Därefter är han en fri man att gå!
Därefter är han en fri man att gå!
+ 4
Sv: Apropå nånting...
ersson: Det var väl det Jag sa?
Visst unnar jag honom det men inte i år.:)
Jag hoppas ni förstår vad jag menar.
Visst unnar jag honom det men inte i år.:)
Jag hoppas ni förstår vad jag menar.