+ 4
Inlägg: 1375668
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Anton sa ju att valet skulle underlättas om han fick spela VM med dess hockey nivå, och nu när han inte får det + att han sagt att han vet att en säsong till i Timrå inte skulle skada vågar jag tro att vi har nog lika bra chanser som Edmonton.
+ 1
Därefter är han en fri man att gå!