+ 1
Inlägg: 1379586
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard:
Själv satt jag och såg Modo - Timrå igår, vinst efter straffar, Röymark satte en riktig cp-straff och Åke fladdrade runt och räddade pucken hejvilt.
Timander tog en 2+10 i slutet som bäddade för Timråkvittering.
En riktig cry-baby utvisning;)
Hockey känns skönt i maj ändå.
Själv satt jag och såg Modo - Timrå igår, vinst efter straffar, Röymark satte en riktig cp-straff och Åke fladdrade runt och räddade pucken hejvilt.
Timander tog en 2+10 i slutet som bäddade för Timråkvittering.
En riktig cry-baby utvisning;)
Hockey känns skönt i maj ändå.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Jäkla flyt SJ hade igår mot Detroit verkar det som.....nu blire svårt.
Kanske vi får se Zäta i VM?
Kanske vi får se Zäta i VM?
...Sen vakna jag, men fan vad jag vill se TIMRÅ IK nu!!!!