+ 1
Inlägg: 1379601
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
haggen:
app app app. Att leva i det förflutna och på gamla meriter är enligt forumeliten här inne tabu om man inte är MoDo-it.
app app app. Att leva i det förflutna och på gamla meriter är enligt forumeliten här inne tabu om man inte är MoDo-it.
+ 1
Själv satt jag och såg Modo - Timrå igår, vinst efter straffar, Röymark satte en riktig cp-straff och Åke fladdrade runt och räddade pucken hejvilt.
Timander tog en 2+10 i slutet som bäddade för Timråkvittering.
En riktig cry-baby utvisning;)
Hockey känns skönt i maj ändå.