Snoop: Ooops. Det var en chock faktiskt. Men som tur är har ni värvat centrar redan.
Inlägg: 1379808
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Dragan 2k: Jo men nu måste vi hitta en förstecenter, bara hoppas nubben kirrar något bra nu då, de frigörs ju pengar iaf.