Dragan 2k: Jo men nu måste vi hitta en förstecenter, bara hoppas nubben kirrar något bra nu då, de frigörs ju pengar iaf.
Inlägg: 1379810
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Som jag har förstått det så har Hirso inte försäsongstränat med laget alls. Detta på sin agents inrådan p g a pensionsskulderna. Det här kommer ändå som en överraskning, nog trodde jag väl att det skulle lösa sig.