Johnny Bravo: Har säkert med åldern att göra, jag blev Timrå-it under de Allsvenska åren och MoDo fanns inte på kartan för mig. MoDo har absolut inget att göra med varför jag är intresserad av Timrå.
dr-nix: Nä inte mig heller naturligtvis men om man inte får snacka om Modo, Brynäs osv härinne el. med Modoiter, Brynäsare osv härinne, Vad är då vitsen med HS?
Jag blev bara irriterad över dina ord att de som snackar Modo är smygmodoiter o inte riktiga Timråiter. Det var så enögt att tom en Modoit hade blivit Avundsjuk.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.