+ 1
Inlägg: 1381013
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Klart man får följa Timrås jakt på nya spelare. Annat vore ju löjligt. Inte blir jag mindre Modoit för det. Angående Warg så tycker jag med handen på hjärtat att han skulle passa perfekt som förstacenter i Timrå. Det är rent ut sagt löjligt att ni förväntar er något dyrare och mer sexigt. Se tillbaka på vad som gjorde Timrå framgångsrika så inser ni nog att pengar eller dyra nyförvärv inte hade något med saken att göra. Men vad vet en Modoit?
Redigerad kommentar
+ 3
Sv: Silly Season 11/12
Johnny Bravo: Det är inte enögt, minsta lilla händer och helt plötsligt snackas det massvis om det där jävla laget i Ö-vik.
Intresseklubben noterar.
+ 3
Jag blev bara irriterad över dina ord att de som snackar Modo är smygmodoiter o inte riktiga Timråiter.
Det var så enögt att tom en Modoit hade blivit Avundsjuk.