yngwie: Jag tänker inte förklara resonemanget för en tredje modoit, du får läsa ett par rader ner istället.
Inlägg: 1381976
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Olle: Jo, men jag tror fortfarande inte Timrå har pengarna att lägga på Nagy + en förstacenter. Tror du på de själv?