Olle: Jo, men jag tror fortfarande inte Timrå har pengarna att lägga på Nagy + en förstacenter. Tror du på de själv?
Inlägg: 1381981
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
yngwie: Det beror väl på hur mycket Lucenius vill ha. Kontentan av det jag skrivit hela dagen är att 1:a centern inte behöver vara någon stjärna om han spelar bredvid Nagy. Jag kan dock konstatera att du inte ens läste vad jag skrev men svarade ändå.