Inlägg: 1381994
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
Jag säger såhär iallafall, vi tar in Petri Pakaslahti och Nagy, det tror jag kommer bli kanon..
Undra vad herr Pakaslahti kan kosta? First Line med
Pikken - Pakaslahti - Nagy borde vara najs!
Undra vad herr Pakaslahti kan kosta? First Line med
Pikken - Pakaslahti - Nagy borde vara najs!
Huvudsaken är att vi får in någon som producerar för det är inte elitseriemässig klass på poängplockarna i laget just nu. Det vore tråkigt att behöva tigga ihop pengar för Pavel Rosa i November när man har insett att Hagos, bagarn och Röymark inte hittar målet tillräckligt ofta.
Sen lockas inte en sån som Nagy av spelarmaterial, trivsel eller något sånt, killen vill ju ha pengar. Finns det pengar åt honom så finns det, annars är det ju bara att glömma och gå vidare.
Edit: Och ifall det är någon modoit som läser så är det väl bäst att jag förtydligar mig lite. Jag menar att det är centern som behöver vinna tek, klara egen zon och slå pass, inte Nagy. Han behöver bara göra en massa poäng och se glad ut.
Redigerad kommentar