Olle: Så du tror att Nagy skiter i vem som centrar? Där tror jag du har fel.
Inlägg: 1381995
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 11/12
yngwie: han är vadå, 33-34 år? Jag tror att han är mer intresserad av vad som finns i lönekuvertet än vad han är av att påverka vem som ska få honom att se bra ut.
Tror du att det är många spelare som gör så annars? Väntar med att skriva på tills dom vet vilka dom får spela med?
Tror du att det är många spelare som gör så annars? Väntar med att skriva på tills dom vet vilka dom får spela med?
Redigerad kommentar