Olle: Köpte en 12-årig skotsk single malt som heter anCnoc. Jädra fin faktiskt :-)
Inlägg: 1397061
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Jag tror inte att jag har haft nöjet att prova den faktiskt! Rökig som en brommamorsa eller? :)