Timrå Icon: Jag tror inte att jag har haft nöjet att prova den faktiskt! Rökig som en brommamorsa eller? :)
Inlägg: 1397063
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olle: Näe...jag gillar inte rökigt. Om det inte är ett polskt fnaskt förstås....
+ 1