+ 1
Inlägg: 1398661
Svarskommentarer
Sv: Mora-Timrå i Östersund
Skarin:
Trum-is?
NJa jag tror nog att Perra är väl så spaltad att leda laget, som någon annan, med hans prislapp. Ge han lugn å ro så kommer han att leda oss till final,,,, UPS. Nja men i vart fall att inte få dommen att göra en MoDo.
Trum-is?
NJa jag tror nog att Perra är väl så spaltad att leda laget, som någon annan, med hans prislapp. Ge han lugn å ro så kommer han att leda oss till final,,,, UPS. Nja men i vart fall att inte få dommen att göra en MoDo.
+ 2
Hur som helst. Det "positiva" är iaf att ALLA Hockeysnackare är överens om en sak. Nämligen att det kommer bli en förbannat svår och tuff säsong. Det är inte bara experterna som vet det nu, utan även alla ni andra.