1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614826 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1398661

Sv: Mora-Timrå i Östersund
Johnny Bravo: Ja det är det nästan det som är det mest oroande faktiskt. Mer orolig över Perras förmåga än själva spelarnas förmåga faktiskt. Och det känns ju så där....

Hur som helst. Det "positiva" är iaf att ALLA Hockeysnackare är överens om en sak. Nämligen att det kommer bli en förbannat svår och tuff säsong. Det är inte bara experterna som vet det nu, utan även alla ni andra.

Svarskommentarer

Sv: Mora-Timrå i Östersund
Skarin:

Trum-is?

NJa jag tror nog att Perra är väl så spaltad att leda laget, som någon annan, med hans prislapp. Ge han lugn å ro så kommer han att leda oss till final,,,, UPS. Nja men i vart fall att inte få dommen att göra en MoDo.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.