NJa jag tror nog att Perra är väl så spaltad att leda laget, som någon annan, med hans prislapp. Ge han lugn å ro så kommer han att leda oss till final,,,, UPS. Nja men i vart fall att inte få dommen att göra en MoDo.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Trum-is?
NJa jag tror nog att Perra är väl så spaltad att leda laget, som någon annan, med hans prislapp. Ge han lugn å ro så kommer han att leda oss till final,,,, UPS. Nja men i vart fall att inte få dommen att göra en MoDo.