1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1399476

Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: Han verkar sakna all form av självkritik. Stod han inte i någon periodpaus och tyckte det var några spelare som inte höll måttet också?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Frella: Hade han varit riktigt jävla bra, så bra som förväntningarna, då hade jag köpt att han delat ut några kängor mot klubbledningen. MEN, med facit i hand så tycker jag att Karlsson gör bäst i att proppa munnen full av chips och vara tyst.
Han har ingen som helst rätt att öppna käften och tala i negativa termer när han själv var en stor bidragande orsak till kräftgången.

Kanske är det Perras uttalande i pressen som fått Semlan att brinna? Kolans uttalande gör att jag verkligen tycker att han framstår som dum på riktigt.

Sv: Apropå nånting...
Frella: "Stod han inte i någon periodpaus och tyckte det var några spelare som inte höll måttet också?"

Jo i typ 95% av sina intervjuer.

Sv: Apropå nånting...
Frella: Han kanske menade midjemåttet?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.