+ 3
Inlägg: 1399482
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ja, det är synd om papporna med 200 000 i månaden som måste vara hemifrån sju dagar i streck en gång per år. Att inte regeringen agerar!
Mattias Karlssons sejour i HV71 lär bli kortvarig. Jag har svårt att se en spelare med så låg självinsikt gå framåt i utvecklingen.
För övrigt har Giffarna vänt på Söderstadion.
+ 20
Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: Han kommer aldrig att bli bra även om han får ett BMI som Victoria Beckham.
Dess bättre hittar han väl ett BiteLine i Jönköping också där han kan använda sitt klippkort
Dess bättre hittar han väl ett BiteLine i Jönköping också där han kan använda sitt klippkort
+ 1
Han har ingen som helst rätt att öppna käften och tala i negativa termer när han själv var en stor bidragande orsak till kräftgången.
Kanske är det Perras uttalande i pressen som fått Semlan att brinna? Kolans uttalande gör att jag verkligen tycker att han framstår som dum på riktigt.