Olle: Sedan ska vi också komma ihåg att vi har väldigt många nya spelare. Det tar tid att spela in ett lag.
Inlägg: 1400554
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
hubbenorlen: Är man inte redo till säsongspremiären så har man spelat för få träningsmatcher.