hubbenorlen: Hörde jag 17-36 i skott? Ja det säger väl det mesta...
Inlägg: 1400556
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Olle: första perioden kändes det som sagt som att det mest var uppvärmningsskott från timrås håll, den här perioden har dock fasth varit skarp
Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Olle: Det är helt sjukt. Det finns inte en chans att vi göra 3 mål på Fasth på en period. Så det här kört.