Olle: Det är helt sjukt. Det finns inte en chans att vi göra 3 mål på Fasth på en period. Så det här kört.
Inlägg: 1400557
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
hubbenorlen: Nej den här matchen är ju så över den kan bli. Snacka om att AIK är ett spöke. Vi kommer garanterat att vara klart bättre i tredje också men det skulle inte förvåna mig om dom snubblar in ett par puckar till istället.
Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
hubbenorlen:
3-0, man måste prata med varandra, därför hinner han fram och ta pucken.
Kan inte köra över fasth, bara lite så han tappar fattningen.
3-0, man måste prata med varandra, därför hinner han fram och ta pucken.
Kan inte köra över fasth, bara lite så han tappar fattningen.