Inlägg: 1400568
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
hubbenorlen: 3-0 inför tredje måste väl räknas som ett helt ok "grepp"? Sen att dom inte har något spel det är ju en annan sak.
Och nu blandar han ihop Bagarn med Gnagarn.