Olle: första perioden kändes det som sagt som att det mest var uppvärmningsskott från timrås håll, den här perioden har dock fasth varit skarp
Inlägg: 1400558
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
pefr: Vilket jävla skitsnack av kommentatorn. AIK har tydligen ett "hyfsat grepp om matchen".
Och nu blandar han ihop Bagarn med Gnagarn.
Och nu blandar han ihop Bagarn med Gnagarn.