Inlägg: 1400862
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Patrick Polly: "Jag har skrivit det 10 ggr förut och lär skriva det igen. Jag kan inte fatta att man snålar in på en riktigt bra målvakt!!"
Det smartaste som skrivits här ikväll! Så enkelt är det...Har man en bra målvakt så är det lugnt. Men det kommer aldrig nötterna i Timrås ledning förstå.
Det smartaste som skrivits här ikväll! Så enkelt är det...Har man en bra målvakt så är det lugnt. Men det kommer aldrig nötterna i Timrås ledning förstå.
+ 1
Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Patrick Polly: Där håller jag med. Återigen satsar man på 2 andremålvakter och hoppas att en av dom ska göra succé.... det håller inte i längden att snålchansa på lagets viktigaste post... (minns Kapanen som på egen hand kunde vinna matcher precis som Fasth gör i dagens AIK)
Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Patrick Polly:
Money Roules you know.
Man får det man betalar för, men jag TROR att det kommer att bli bra i slutänden.
Någonstans så har jag en stark tro på det här laget, NÄR ALLA är friska.
Money Roules you know.
Man får det man betalar för, men jag TROR att det kommer att bli bra i slutänden.
Någonstans så har jag en stark tro på det här laget, NÄR ALLA är friska.
Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Patrick Polly: Det är faktiskt det konstigaste med allt i det här lagbygget.
Skillnaden mellan bra och okej målvakt blev väldigt tydlig i dag.
Skillnaden mellan bra och okej målvakt blev väldigt tydlig i dag.
Jag har skrivit det 10 ggr förut och lär skriva det igen. Jag kan inte fatta att man snålar in på en riktigt bra målvakt!!