+ 1
Inlägg: 1400890
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Foyn: Nej det verkar inte bättre.
Ett av mänsklighetens utmärkande drag är att man lär av sina misstag. Linkan verkar dock ha missat den egenskapen i sin genbank...
Ett av mänsklighetens utmärkande drag är att man lär av sina misstag. Linkan verkar dock ha missat den egenskapen i sin genbank...
+ 1
Sv: AIK - Timrå IK 2011-09-15
Foyn: Än kan vi inte döma ut Timrås målisar. Ge Lundström chansen igen på lördag, annars Riddarn för hela slanten. Trist att Lundström spelade precis som han brukade göra i Frölunda ikväll. Kasst.
Det smartaste som skrivits här ikväll! Så enkelt är det...Har man en bra målvakt så är det lugnt. Men det kommer aldrig nötterna i Timrås ledning förstå.