Inlägg: 1401895
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-09-17
RubinCarter: två fönster öppna, hockeysnack ligger längst mer i skärmen, fönstret med csports ovanför.
Sen undrar jag hur ni kan skriva mitt i matchen, jag kan knappt släppa blicken för att ta en klunk av den heliga drickan, medans ni skriver inlägg för inlägg, vad har ni för tricks ;-)