Olle: Ja just det det gjorde han ju! Jo nog är han en äkta engagerad supporter. Det kan ingen ta ifrån honom
Inlägg: 1402153
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-09-17
Timrå Icon: jag tycker nog att vi alla kan hata kuben unisont och vara lite halvglada över 2 pinnar utan att göra HS till något Days of our lives-drama ikväll :)
Är det tisdag snart förresten?
Är det tisdag snart förresten?