Inlägg: 1402156
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-09-17
Olle: Vi spelar ju inte förrän på torsdag:/. Låååång väntan
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-09-17
Frölunda-Luleå 2-1 = Vi är INTE på Kvalserieplats längre! :-)
+ 3
Är det tisdag snart förresten?