Olle: Vi spelar ju inte förrän på torsdag:/. Låååång väntan
Inlägg: 1402159
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2011-09-17
A51: Men vad ääääär detta?! Vadå vad ska vi göra på tisdag då?! Seriöst...bedrövligt hockeyligan. Avgå!!!1