Inlägg: 1405305
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Sune: Lundmark var ju ändå inget att hänga i julgran, en medelmåtta mätt om man ser på ES klass.
Ingen som går in och höjer kvaliten, vilket jag hade hoppats på i det läget man befann sig just då.
Men det är historia nu.
Ingen som går in och höjer kvaliten, vilket jag hade hoppats på i det läget man befann sig just då.
Men det är historia nu.
Sv: Apropå nånting...
Sune: hehe, ja, Lundmark var välspenderade kronor...
Michael Nylander är ju ledig, om vi plockar hit Peter Nylander också kanske vi kan få paketpris?
Michael Nylander är ju ledig, om vi plockar hit Peter Nylander också kanske vi kan få paketpris?
Jag tycker att Linkan också brukar visa handlingskraft, exempelvis i fjol när han värvade Lundmark.