Inlägg: 1405311
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
fredriko74:
Lundmark var i mina ögon en klasspelare som skulle gå in i vilket elitserielags förstafemma alla dagar i veckan.
Lundmark var i mina ögon en klasspelare som skulle gå in i vilket elitserielags förstafemma alla dagar i veckan.
Ingen som går in och höjer kvaliten, vilket jag hade hoppats på i det läget man befann sig just då.
Men det är historia nu.