Inlägg: 1405312
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Sune: Nu är du fel ute, Lundmark är bra mycket bättre än det, jag rankar honom som en av 2000talets bästa värvningar och han platsar i NHL 7 dagar i veckan i en 1:a eller 2:a femma, han är given i OS, tyvär ser inte alla denna potential.....
Sv: Apropå nånting...
Sune: Hm, det är väl inte blåsningen med Lennart Svan jag medverkar i nu va?
Lundmark var sämre än den andra värvningen in, Klingberg!
Som sagt en fullgod medelmåtta, ingen som går in o höjer lagets kvalite. Och mycket riktigt fick han inte något nytt kontrakt.
Lundmark var sämre än den andra värvningen in, Klingberg!
Som sagt en fullgod medelmåtta, ingen som går in o höjer lagets kvalite. Och mycket riktigt fick han inte något nytt kontrakt.
Lundmark var i mina ögon en klasspelare som skulle gå in i vilket elitserielags förstafemma alla dagar i veckan.