1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614834 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1406470

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Foyn:

Kom ihåg då att Modo är hela Sveriges Hockeylag.

Svarskommentarer

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Vet ni vad vi gör? Vi går och lägger oss. Vi lägger oss och läser. Jag ska försöka läsa klart Paganinikontraktet.

Sedan när vi vaknar får föreningen Timrå IK ta sig en rejäl funderare på hur man ska lösa det här på bästa möjliga sätt. Det finns gott om tid att åtminstone hitta på någonting.

Vi kan inte göra så mycket åt den här skiten nu ändå. Jag tror alla förstår allvaret och hur otäckt hemskt det vore att hamna i en kvalserie.

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
haggen: Är inte det Leksand?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.