1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614821 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1406484

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Vet ni vad vi gör? Vi går och lägger oss. Vi lägger oss och läser. Jag ska försöka läsa klart Paganinikontraktet.

Sedan när vi vaknar får föreningen Timrå IK ta sig en rejäl funderare på hur man ska lösa det här på bästa möjliga sätt. Det finns gott om tid att åtminstone hitta på någonting.

Vi kan inte göra så mycket åt den här skiten nu ändå. Jag tror alla förstår allvaret och hur otäckt hemskt det vore att hamna i en kvalserie.

Svarskommentarer

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Undrar om vi kan göra en deal med alla klubbar, vi spelar oavgjort fram till tredje perioden är slut o de får vinna på OT. De får 2 pinnar garanterat och vi får 1. Då har vi 51 pinnar när säsongen är slut.

Så många kommer vi aldrig kunna skrapa ihop på annat sätt...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.