+ 1
Inlägg: 1406484
Svarskommentarer
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2011-09-27
Undrar om vi kan göra en deal med alla klubbar, vi spelar oavgjort fram till tredje perioden är slut o de får vinna på OT. De får 2 pinnar garanterat och vi får 1. Då har vi 51 pinnar när säsongen är slut.
Så många kommer vi aldrig kunna skrapa ihop på annat sätt...
Så många kommer vi aldrig kunna skrapa ihop på annat sätt...
Sedan när vi vaknar får föreningen Timrå IK ta sig en rejäl funderare på hur man ska lösa det här på bästa möjliga sätt. Det finns gott om tid att åtminstone hitta på någonting.
Vi kan inte göra så mycket åt den här skiten nu ändå. Jag tror alla förstår allvaret och hur otäckt hemskt det vore att hamna i en kvalserie.