+ 2
Inlägg: 1406984
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Ju fler kanaler man sänder ut, där jag som fans inte är nöjd desto bättre lr hur? För du vädrar väl inte bara det du är missnöjd med mail till styrelsen? Nu kan man ju vissa tycka att detta är kattskit, jag förespråkar att man kan rannsaka sig själv som spelare.
Och allra helst nu med denna starten, avbocka alla aspekter som kan påverka mig negativt spelmässigt mm. Det jag nämnt vill jag påstryka inte är prestationshöjande, och kommer nog aldrig bli heller!
Menade bara från begynnelsen att hoppas att Murley idag valt ett bättre sätt att ladda inför morgondagens match!
Och allra helst nu med denna starten, avbocka alla aspekter som kan påverka mig negativt spelmässigt mm. Det jag nämnt vill jag påstryka inte är prestationshöjande, och kommer nog aldrig bli heller!
Menade bara från begynnelsen att hoppas att Murley idag valt ett bättre sätt att ladda inför morgondagens match!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Händerna på täcket 20.00 med borstade tänder är det som gäller :-).
Eller ett halvt glas Minttu om jag skulle få välja ;-)
Eller ett halvt glas Minttu om jag skulle få välja ;-)
Redigerad kommentar
Som Olle säger, ta kontakt med Timrå IK istället, om det nu finns någon substans bakom det.