+ 2
Inlägg: 1406991
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
fredriko74: Nej, jag vädrar ganska friskt mitt missnöje med det som vi får se ute på isen, samt de tunna trupperna som vi startat med de senaste åren. Detta har jag gjort här på forumet, skall jag villigt erkänna.
Nu handlar det dock om en sak som påstås ha hänt på en namngiven spelares fritid. Det här med integritet osv... ja du vet.
Nu handlar det dock om en sak som påstås ha hänt på en namngiven spelares fritid. Det här med integritet osv... ja du vet.
Och allra helst nu med denna starten, avbocka alla aspekter som kan påverka mig negativt spelmässigt mm. Det jag nämnt vill jag påstryka inte är prestationshöjande, och kommer nog aldrig bli heller!
Menade bara från begynnelsen att hoppas att Murley idag valt ett bättre sätt att ladda inför morgondagens match!